Loading...

info@lyke.huhé - pé 9:00 - 16:00

0
Loading
A kosara üres
AZ INGYENES POSTAKÖLTSÉGIG MARADT MÉG  Ft
Kategóriában

Panaszkezelési eljárás vállalkozók számára

I. Alapvető rendelkezések és fogalom meghatározások

1., Ezek a panaszkezelési szabályok szabályozzák a társaságunktól a www.lyke.hu online boltban vásárolt áruk hibáival kapcsolatos panaszok módját és feltételeit. A webáruház székhelye: JB-Software s.r.o., Husitská 133, Janův Důl, 460 07 Liberec, Czech Republic  az Ústí nad Labem kerületi bíróság által vezetett kereskedelmi nyilvántartásban, C szakasz 38119/KSUL. (a továbbiakban "Eladó").

2. A vevő tudomásul veszi, hogy ha a megrendelésben megadja azonosító számát (azonosító szám, amely az állam üzleti vagy szervezeti egységeiben részt vevő jogi személyeket és az állam szervezeti egységeit egyaránt jelöli), akkor a vállalkozókra vonatkozó üzleti feltételek - különösen ezen üzleti feltételek záró rendelkezéseiben foglalt - rendelkezések vonatkoznak rá. 

3. Webáruházunk e szabályzatot az ügyfelei panaszkezelési igényeinek magasabb szintű kielégítése és hatékony kezelése érdekében alakította ki.

4. Ez a panaszkezelési eljárás az Általános Szerződési Feltételeink részét képezi.

5. minden adatot úgy kezelünk, hogy annak biztonsága és bizalmas kezelése garantált legyen.

II. Hibás teljesítésből eredő jogok, panaszeljárás

Amiért felelősek vagyunk

1. Az eladó felelős annak biztosításáért, hogy az áru az átvételkor hibátlan legyen. Ez azt jelenti, hogy az áru:

  • rendelkezik az eladó és a vevő által egyeztetett tulajdonságokkal, amelyeket az eladó leír, vagy amelyeket a vevő az áru jellegére való tekintettel és a reklám alapján elvárhatott
  • megfelelő mennyiségben, méretben, milyenségben vagy súlyban van
  • megfelel a jogszabályi követelményeknek
  • az áruk alkalmasak az általunk megadott felhasználási célra
  • az áru minőségében vagy kivitelezésében megfelel az elfogadott mintának vagy mintadarabnak, ha a minőséget vagy kivitelezést az elfogadott minta vagy mintadarab alapján határozták meg,

Hibás teljesítési jogok

1. Reklamációját e-mailben: info@lyke.hu vagy levélben a JB-Software s.r.o., Husitská 133, Janův Důl, 460 07 Liberec, Czech Republic  címre küldje el.

2. A formanyomtatványnak vagy kísérőlevélnek a következőket kell tartalmaznia: 

  1.  az Ön elérhetőségét, a hiba leírását és a reklamáció kezelésének módjára vonatkozó kérést; 
  2.  az áru vásárlásának igazolását (lehetőleg a vásárlást igazoló bizonylat csatolásával).
  3. Kérjük, küldje el a hibásnak vélt árut a panaszbejelentővel együtt a reklamációs címünkre. Az árukat a sérülések elkerülése érdekében megfelelő csomagolásba kell csomagolni, és szállításkor tisztának és hiánytalannak kell lenniük. Szövettermékek esetében az árut ki kell mosni. Ellenkező esetben nem vagyunk kötelesek foglalkozni a reklamációval, és az árut az Ön költségén visszaküldjük Önnek.

Hibás áruk

4. Az Eladó felel a termék átvételét követően a 24 hónapos jótállási idő alatt, vagy a hirdetésben, csomagoláson vagy a mellékelt utasításban feltüntetett eltarthatósági idő alatt felmerülő hibákért. Ezen időtartamon belül a Vásárló panaszt nyújthat be, és választása szerint olyan hibára hivatkozhat, amely lényeges szerződésszegésnek bizonyul (függetlenül attól, hogy a hiba orvosolható-e vagy helyrehozhatatlan-e):

  1. a hiba kijavítása egy új, hiba nélküli vagy pót alkatrész leszállításával;
  2. a hiba ingyenes kijavításával;
  3. ésszerű kedvezmény a vételárból; vagy
  4. a vételár visszatérítése a szerződéstől való elállás alapján.

5. Az Eladó nem köteles eleget tenni a Vásárló követelésének, ha bebizonyítja, hogy annak tudomása volt a termék hibájáról, mielőtt azt átvette vagy a hibát maga okozta.

6. A Vásárló panaszt nyújthat be, és választása szerint olyan hibára hivatkozhat, amely lényeges szerződésszegésnek bizonyul (függetlenül attól, hogy a hiba orvosolható-e vagy helyrehozhatatlan-e): 

  1.  a hiba kijavítása egy új, hiba nélküli vagy pót alkatrész leszállításával; 
  2.  a hiba ingyenes kijavításával; 
  3.  ésszerű kedvezmény a vételárból

7. Nem lényeges szerződésszegésnek minősül például egy hiányzó gomb, lényeges szerződésszegésnek pedig az áru jelentősen eltérő színe.

8. Ha a visszaküldött termék minősége kifogásolható a Vásárló visszaküldési kötelezettségének elmulasztásából, az Eladó jogosult a Vásárlótól kártérítést követelni a termék értékvesztéséből kifolyólag, és azt beszámítani a visszaszolgáltatott összegbe