Loading...

info@lyke.huhé - pé 9:00 - 16:00

0
Loading
A kosara üres
AZ INGYENES POSTAKÖLTSÉGIG MARADT MÉG  Ft
Kategóriában

Gyakori Kérdések

Vissza lehet küldeni egy terméket, ha nem felel meg nekem?

Igen, természetesen. Ha bármilyen okból nem elégedett a megrendelt áruval, 14 napon belül indoklás nélkül visszaküldheti azt. Az árunak azonban használaton kívülinek, sértetlenül és eredeti csomagolásban kell lennie. Ne felejtse el kitölteni az elállási nyomtatványt is.

Lehetséges, hogy a termékeket egy üzletben is személyesen megvásárolhatom?

Sajnos nem működtetünk üzletet. Az árut azonban otthonában kényelmesen megtekintheti, és 14 napon belül indoklás nélkül, használaton kívül visszaküldheti nekünk.

Szeretnék kedvezményes kódot használni a rendelésemben. Hogyan tovább?

Amikor ellenőrzi a kosárban lévő árukat, megjelenik egy ablak, ahol megadhatja a kódot a kedvezményhez.

Elfelejtettem megadni a kedvezménykódot a rendelésemben. Mit tegyek?

Lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal az info@lyke.hu email címen.

Rendeltem Önöktől, de nem kaptam semmilyen információt arról, hogy elfogadták-e a megrendelésem, és mikor számíthatok rá?

Megrendelésének befejeztével visszaigazoló e-mailt kap. Ha nem kapta meg, lehetséges, hogy nem tudta befejezni a megrendelést, vagy a visszaigazoló e-mail a spam mappába került. Ha még mindig nem biztos abban, hogy a rendelése átment-e, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal az info@lyke.hu email címen.

Elküldtem a terméket reklamációra, de még nincs információm a reklamáció feldolgozásáról. Miért?

A panaszokat igyekszünk a lehető leghamarabb megoldani és feldolgozni. Ha meg szeretne győződni arról, hogy küldeménye biztonságban megérkezett-e hozzánk, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk az info@lyke.hu email címen.