Gyakori Kérdések
Vissza lehet küldeni egy terméket, ha nem felel meg nekem?
Igen, természetesen. Ha bármilyen okból nem elégedett a megrendelt áruval, 14 napon belül indoklás nélkül visszaküldheti azt. Az árunak azonban használaton kívülinek, sértetlenül és eredeti csomagolásban kell lennie. Ne felejtse el kitölteni az elállási nyomtatványt is.
Lehetséges, hogy a termékeket egy üzletben is személyesen megvásárolhatom?
Sajnos nem működtetünk üzletet. Az árut azonban otthonában kényelmesen megtekintheti, és 14 napon belül indoklás nélkül, használaton kívül visszaküldheti nekünk.
Szeretnék kedvezményes kódot használni a rendelésemben. Hogyan tovább?
Amikor ellenőrzi a kosárban lévő árukat, megjelenik egy ablak, ahol megadhatja a kódot a kedvezményhez.
Elfelejtettem megadni a kedvezménykódot a rendelésemben. Mit tegyek?
Lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal az info@lyke.hu email címen.
Rendeltem Önöktől, de nem kaptam semmilyen információt arról, hogy elfogadták-e a megrendelésem, és mikor számíthatok rá?
Megrendelésének befejeztével visszaigazoló e-mailt kap. Ha nem kapta meg, lehetséges, hogy nem tudta befejezni a megrendelést, vagy a visszaigazoló e-mail a spam mappába került. Ha még mindig nem biztos abban, hogy a rendelése átment-e, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal az info@lyke.hu email címen.
Elküldtem a terméket reklamációra, de még nincs információm a reklamáció feldolgozásáról. Miért?
A panaszokat igyekszünk a lehető leghamarabb megoldani és feldolgozni. Ha meg szeretne győződni arról, hogy küldeménye biztonságban megérkezett-e hozzánk, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk az info@lyke.hu email címen.