Reklamáció és áru visszaküldése
Ha a tőlünk kapott áru sérült vagy nem működik, kérjük, kövesse a reklamációs eljárást.
Reklamációs eljárás
A reklamációs joggal érintett termékeket a hiba felfedezése után azonnal át kell adni értékelésre, tisztán, a megfelelő dokumentumokkal és a hiba leírásával vagy a hiba helyének megjelölésével.
Hogyan kell eljárni:
Reklamáció esetén kérjük, kövesse az alábbiakban leírt eljárást: küldje a terméket a következő címre - reklamációs iroda: JB-Software sro, Švermova 268/76, Liberec X-Františkov, 460 10 Liberec, Czech Republic. A szállítást a vevő fizeti. A küldeménynek teljesnek kell lennie (beleértve a tartozékokat és az összes dokumentációt), és abban az állapotban kell lennie, ahogyan azt a kézbesítéskor átvette. Kérjük, az áruhoz csatolja a vásárlást igazoló bizonylatot. Kérjük, mindig használjon csomagolópapírt vagy kartont, hogy az eredeti csomagolást ne lehessen a szállítás során leragasztani, megjelölni vagy más módon megsérteni. Ne küldjön árut utánvétellel, ebben az esetben az árut nem fogadjuk el. Javasoljuk, hogy biztosítsa be a postázott terméket.
A szerződés megkötése után megkapja a reklamációs nyomtatványt elektronikusan az Ön e-mail címére, vagy letöltheti a honlapunkról (linkek a formanyomtatványokhoz: reklamáció, vásárlástól való elállás).
Az árut a szállításhoz megfelelően kell csomagolni a további károk megelőzése érdekében.
A hibás vagy sérült árukat kicseréljük, vagy a vételárat visszatérítjük.
Az áru mellé csatolni kell minden olyan dokumentumot, amelyet a vásárló az áruval együtt kapott, pl. nyugta, jótállási jegy stb.
Az Eladó nem felel a termékek működéséből, funkcionális jellemzőiből és a termékek szakszerűtlen használatából eredő károkért, valamint a külső események és a hibás kezelés által okozott károkért. Az ilyen eredetű hibákra a garancia nem terjed ki.
Higiéniai okokból az árukat csak megfelelően megtisztítva fogadjuk el reklamációra.
Ha a gyártó hosszabb garanciát vállal, azt az áruk katalógusában feltüntetik.
Az elutasított követelések esetében a követeléskezelési eljárás költségei és kezelési díjak felszámíthatók.
A reklamáció elbírálásával kapcsolatban e-mailben értesítjük Önt. A megrendelés kézbesítéséhez hasonlóan a csomag feladásáról és a kézbesítés időpontjáról is értesítjük Önt.