Loading...

info@lyke.huhé - pé 9:00 - 16:00

0
Loading
A kosara üres
AZ INGYENES POSTAKÖLTSÉGIG MARADT MÉG  Ft
Kategóriában

Reklamáció és áru visszaküldése

Ha a tőlünk kapott áru sérült vagy nem működik, kérjük, kövesse a reklamációs eljárást.

Reklamációs eljárás

A reklamációs joggal érintett termékeket a hiba felfedezése után azonnal át kell adni értékelésre, tisztán, a megfelelő dokumentumokkal és a hiba leírásával vagy a hiba helyének megjelölésével.

Hogyan kell eljárni:

Reklamáció esetén kérjük, kövesse az alábbiakban leírt eljárást: küldje a terméket a következő címre - reklamációs iroda:  JB-Software sro, Švermova 268/76, Liberec X-Františkov, 460 10 Liberec, Czech Republic. A szállítást a vevő fizeti. A küldeménynek teljesnek kell lennie (beleértve a tartozékokat és az összes dokumentációt), és abban az állapotban kell lennie, ahogyan azt a kézbesítéskor átvette. Kérjük, az áruhoz csatolja a vásárlást igazoló bizonylatot. Kérjük, mindig használjon csomagolópapírt vagy kartont, hogy az eredeti csomagolást ne lehessen a szállítás során leragasztani, megjelölni vagy más módon megsérteni. Ne küldjön árut utánvétellel, ebben az esetben az árut nem fogadjuk el. Javasoljuk, hogy biztosítsa be a postázott terméket.

A szerződés megkötése után megkapja a reklamációs nyomtatványt elektronikusan az Ön e-mail címére, vagy letöltheti a honlapunkról (linkek a formanyomtatványokhoz: reklamáció, vásárlástól való elállás).

Az árut a szállításhoz megfelelően kell csomagolni a további károk megelőzése érdekében.

A hibás vagy sérült árukat kicseréljük, vagy a vételárat visszatérítjük.

Az áru mellé csatolni kell minden olyan dokumentumot, amelyet a vásárló az áruval együtt kapott, pl. nyugta, jótállási jegy stb.

Az Eladó nem felel a termékek működéséből, funkcionális jellemzőiből és a termékek szakszerűtlen használatából eredő károkért, valamint a külső események és a hibás kezelés által okozott károkért. Az ilyen eredetű hibákra a garancia nem terjed ki.

Higiéniai okokból az árukat csak megfelelően megtisztítva fogadjuk el reklamációra.

Ha a gyártó hosszabb garanciát vállal, azt az áruk katalógusában feltüntetik.

Az elutasított követelések esetében a követeléskezelési eljárás költségei és kezelési díjak felszámíthatók.

A reklamáció elbírálásával kapcsolatban e-mailben értesítjük Önt. A megrendelés kézbesítéséhez hasonlóan a csomag feladásáról és a kézbesítés időpontjáról is értesítjük Önt.